2018. november 27., kedd

VADONATÚJ!!! FÉLÁRON!!! Rocktrail teleszkópos nordicwalking túrabot 135 cm-es nordic walking bot - Jelenlegi ára: 10 500


A licit tárgya:  nordic walking túrabot
VADONATÚJ!!!
FÉLÁRON!!! új ára akciósan 69, 99 Euro volt.
135 cm-es teleszkópos nordic walking bot.
Ausztriában vásároltam magamnak és a páromnak egy-egy Nordic Walking botot, mikor kint dolgoztam. Gondoltam, ott majd sokat túrázgatunk, csak időnk és energiánk nem volt rá. Én azért két alkalommal el is mentem, ő egyszer sem.  
Ez a páromé, újszerű állapotú, a képek magukért beszélnek.
Rocktrail típusú 67-135 cm hossz között fokozatmentesen állítható, könnyű bot, súlya mindössze 215 g!!!
Anatómiailag formált parafa jellegű markolat, csökkenti a rezgést és jól alkalmazkodik a tenyerünkhöz. Kellemes tapintású, kopásálló.
Egy mozdulattal állítható, akár leszedhető csuklópánttal, mely ez által mosható is.
Cserélhető vídia heggyel, cserélhető hótányérral, cserélhető aszfaltgumival.
Az enyém is eladó, egy újszerű kétrészes, teleszkópos 140 cm-es Better márkájú túrabot. Az összes hirdetésem között megtalálható az is, az utolsó képeken együtt láthatók.
A kettőt együtt 18. 00 Ft-ért odaadom!  
Van sok más hasznos termékem, érdemes egy percet áldozni rájuk,  IDE KATTINTVA megtekinthetőek!
Feleségemmel közös felhasználó nevünk volt, több mint 100 adásvétellel, 100%-os pozitív értékeléssel, de egyéb okok miatt szétváltunk. A közös felhasználónév említését személyi jogok megsértése miatt megtiltotta : -) de már nincs is rá szükségem, van már elég saját referenciám!

Jelenlegi ára: 10 500 Ft
Az aukció vége: 2018-12-17 23:14 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése