2018. április 29., vasárnap

MLB iHip Boston Red Sox fülhallgató új akció - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

ELADÓÓÓÓÓ!!!!
MLB iHip Team Boston Red Sox eredeti csapat fülhallgató!!!!!
Nagyon fullos kis cuccok teljesen eredeti, és vadonatúj bontatlan csomagolásban, ilyet használnak az MLB játékosok is, ezek a cuccok a csapatok saját fülhallgatói.
Tulajdonképpen a világon mindennel használhatod ami 3. 5 ös bemenetű pl laptop, számitógép, cd lejátszó, de ipod, iphone, mp3 lejátszó, mindennel kompatibilis.
Csodállatos hangzása van, minden doboz tartalmaz 3 különböző méretű füldugót S, M, L tehát akármekkora füled van, megtalálod a legkényelmesebbet : ))
Ha megnézed a fényképeken láthatod, tökéletes kivitelezés, hibátlan anyagok, és arról nem beszéltem hogy kiba... ott jól mutat, szted én nem tartottam meg párat?? ..... dehogyneeeem : )
Nahh befejeztem, lényeg az hogy egy noname szar kerül 2-3 ezer Ft ba, szal sztem ez nevetséges ár egy ilyen cuccért.
Nézz szét a termékeim között találsz még egy pár cuccot ebben a témakörben (MLB)!!!!

Jelenlegi ára: 3 990 Ft
Az aukció vége: 2018-05-21 02:35 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése