2016. február 25., csütörtök

ZARA ! ocelot mintás ( zebraszőr ) sikkes cipő - Jelenlegi ára: 799 Ft

STÍLUSVÁLTÁS MIATT CIPŐ KIÁRÚSITÁS !!
nagyon sok sok pár cipőm van , vigyázok rájuk , mint a fotók is mutatják .....
Ezekből teszek fel most eladásra néhány párat .  
EZEN AZ AUKCIÓN : ZARA márkájú egyedi : ocelot mintás : anyaga szőr ! sikkes nőies tavaszi cipő.  
Méretjelzése 37 es .
ez a cipő a barátnőmé volt .
HIBA ! sarkalás szülséges!  
GONDOLT ÁT KÉRLEK : akár villámáron is érdemes megvásárolni a terméket egy Second Hand boltban ( sem a Hádában , sem az Angexnél ők a legnagyobbak ) nem kapod meg az általam kínált ruhákat , cipőket ezen az árakon. figyelembe.
a termékeim induló illetve fix ára nem a minőségére utal , ( ezt a sok sok elégedett vásárló is bizonyitja : hanem ruhatárat kell ( egyrészt a munkám miatt , egyrészt súlyváltozás miatt cserélnem , valamint a nagyobb méretek Anyukám illetve a barátnőim már nem viselt termék! ei is szerepelnek az aukciókon ) a fotók mindig hűen tükrözik a termék állapotát , a hibákra külön felhívom a figyelmet .
Kérem , hogy minden képet alaposan nézzen meg , és ne 1 kép megnézése alapján licitáljon, vásároljon. a képek sok mindent elárulnak és sok sokszor sok hasznos dolog olvasható rajtuk.
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE : 10 naponta az addig megnyert termékeket árát kérem szépen átutalni! !
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDOKOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A POSTÁZÁSRÓL / POSTÁRÓL FONTOS : AZ EGYIK VEVŐ VÉLEMÉNYE ! Kedves ..... Képzeld el, hogy amit április 11-én elküldtél , azt én ma kaptam meg. azaz nem mindig az eladó a lusta , aki későn postáz ! ÉRKEZETT EZ AZ EMAIL: jún. 11.
A szállitási és garanciális feltételeket kérem mindenképppen olvassa el !  HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖN! BÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE összegtől függően a licit lejárata után 7 napon belül részutalást kérek.  
KÉREM  HA MEGNYERT EGY TERMÉKET MINDENKÉPPEN A REGISZTRÁLT EMAIL CIMÉRŐL  IRJON NEKEM , mert sajnos ha más email cimről jön én már nem tudom követni, ha értékelést adok le én a vaterán megadott email cím alapján keresem ( hiszen másikat nem is tudhatok ! ) a megnyert áru tulajdonosát és emiatt adtam már le semleges értékelést , mert a partner nem a vaterán megadott emial címről írt számomra. Köszönöm !
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem szeretnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami sz! erintem felesleges.
PÉNZT  CSAK AKKOR  FIZETEK VISSZA  HA A KÁRTÉRITÉST -  HA ELTÜNT EGY KÜLDEMÉNYEM  A POSTÁTÓL MEGKAPTAM !  - ajánlott  szelvényt  3 hónapig örzök meg.  
POSTÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK a  szállitási  és  garanciális fül alatt találhatók .  
Köszönettel: fendi 


Jelenlegi ára: 799 Ft
Az aukció vége: 2016-03-09 18:23 . ZARA ! ocelot mintás ( zebraszőr ) sikkes cipő - Jelenlegi ára: 799 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése