2021. március 28., vasárnap

Asus RT-AC68U router ventilátor hűtés - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

A képeken látható extra ventilátor az aukció tárgya. A címben szereplő routerhez való.
Bontatlan csomagolásban. Garancia nincs. A képek alapján adja magát, hogy hova és hogyan kell felszerelni.
Adok még egy bontott példányt is, de ennek vezetékét levágtam, mert én 12cm ventikkel oldottam meg a saját 68-as routerem extra hűtését. Ezek is jók csak az ilyen méretű ventik elég hangosak. Képtelenség együtt élni a routerrel így egy szobában. Alapból 70 fokos volt a router. Ezekkel a ventilátorokkal lement 50-52 fokra!! Azért ez nagyon jó csak hangos.
Jelenleg a 12cm ventik nekem csak 60-62-re vitték le a hőfokot. Nekem így is jó.
Garancia nincs.
Foxpost mehet.

Jelenlegi ára: 2 200 Ft
Az aukció vége: 2021-03-29 00:05 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése