2018. június 26., kedd

kb.100 literes akvárium tetővel, szűrővel, kiegyenlítőszivaccsal eladó (javításra szorul) - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladásra kínálom a fotókon látható kb. 100L-es akváriumot, tetővel, szűrővel, kiegyenlítő szivaccsal. A szűrős oldalánál fent ahol a ragasztószalag látszik a fotókon van egy csepp rés. Minimális, mert csak cseppekben szivárog a víz, de ez miatt újraszilikonozásra szorul a biztonság kedvéért. A tetőnél az egyik sarok picit lepattant, nem akadálya semminek, pedig nagyon vigyáztam rá minden tisztításkor. A használtságból kifolyólag a tükör felülete kopott. Én imádtam, de kaptam nagyobbat, így nem javítottram ezt már meg.  
Csak személyesen vehető át lakcímen!
KÉRLEK OLVASD VÉGIG ÉS CSAK AKKOR VÁSÁROLJ, HA MEGFELELNEK NEKED A LENTI INFORMÁCIÓK!!!!
Személyes átvétel: a lakcímemen (Bp. XXI. ker/Csepel-tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető, parkolási lehetőség is van bőven), mivel két csepp gyerekem van nem tudok velük messzire kimozdulni, de leütés előtt beszéljük meg, hogy mikor, hová tudom elvinni.
Ha nem tudsz azonnal fizetni: nem gond, de erről tájékoztass leütés előtt és beszéljük meg, ne nekem kelljen kérdezgetni, hogy mikor óhajtasz utalni vagy tudsz eljönni érte. Leütés után a lehető legrövidebb időn belül vedd fel velem a kapcsolatot mailben (vagy telefonon) és kérlek mindenképpen írd meg, hogy ki vagy és mit vettél, mert, ha csak annyit írsz, hogy "postán" abból nem jövök rá. Valamint a mailben a "tárgy" részhez írd be a megvett termék nevét, hogy be tudjalak azonosítani.
Nézz körül nálam, hátha találsz valamit magadnak, ismerősödnek, hozzátartozódnak, névnapra, szülinapta, karácsonyra, postaköltséget is spórolhatsz!
Leütés után 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, ez nem jelenti azt, hogy azonnal fizetned kell, csak azt kérem, hogy kezd el velem kommunikálni (akár telefonon is elérsz) mert, ha napokig nem jelentkezel és én hiába küldözgetem neked a kapcsolatfelvételhez a leveleket, akkor úgy fogom értelmezni, hogy nem kéred a terméket és negatív értékelés mellett újra hírdetem!!! (Az eladott termékek árából 2 kisfiamnak vásárolok ruhákat, cipőket, játékokat, így nem tudok hosszasan arra várni, hogy jelentkezz! )
Nem vásárolok vissza semmit!!! Leütés előtt inkább kérdezz: színe, méretei, anyaga, állapota, postázás ára, szállítás, fizetés, stb. Bármi, ami a termékkel kapcsolatban érdekel! Személyes átvételről és postázásról infót a "szállítási feltételek" menűpontban olvashatsz!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2018-07-17 16:26 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése