2016. január 27., szerda

THOMSON márkájú távirányító - már nem használom - Jelenlegi ára: 199 Ft

A POSTÁZÁSI LEHETŐSÉGRE KÉRLEK KÉRDEZZ RÁ ! köszönöm!
THOMSON  márkájú távirányító .  
Én már nem használom: beltéri egység van a lakásomban a hozzá kapott távirányitót használom.  
mérete : hossza : 16 cm, felül : 5. 5 cm széles,  jól kézre áll.  
HA A TERMÉK AMIT SZERETNÉL AKKOR JÁR LE AMIKOR NEM VAGY GÉP ELŐTT : Használd az automatikus licitet, így akkor is nyerhetsz, ha nem vagy a gépnél .
Az automatikus licitálás segítségével nem kell folyamatosan figyelned, hogy mikor licitál valaki túl téged egy aukción.
Az automatikus licitálás funkció a nevedben folyamatosan túllicitálja a többi felhasználó ajánlatát, egészen addig, amíg a valamelyikük által ajánlott összeg el nem éri a te maximális licitedet.
Az automatikus licitálás mindig a lehető legkisebb összeggel emeli a tétet, így éppen csak magasabb összeget kínál, mint a korábbi ajánl! atodat túllicitáló.
Add meg a maximális licitedet (azt az összeget, amennyit még elfogadhatónak tartasz az adott termékért) az adott mezőbe és kattints a licitálás gombra. VILLÁMÁRON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS , vagy a licit megnyerése után : minden vevő kap egy levelet az aukció végén amiben minden adat megtalálható ( név , számlaszám, a postaköltség hol található stb. ) és a levél végén ez a áll: részemről a kapcsolatfelvétel megtörtént.
Ha valaki nem kap válasz egy levélre érdemes próbálkozni ismét.
súlya : 250 gramm feletti ezért a posta eszerint van megadva , amit kérlek fogadj el és az általam jelölt postázási módót is .  
A POSTÁZÁSRÓL FONTOS : AZ EGYIK VEVŐ VÉLEMÉNYE ! Kedves ..... Képzeld el, hogy amit április 11-én elküldtél , azt én ma kaptam meg. azaz nem mindig az eladó a lusta , aki későn postáz ! ÉRKEZETT EZ AZ EMAIL: jún. 11.
Kérem , hogy m! inden képet alaposan nézzen meg , és ne 1 kép megnézése! alapján licitáljon, vásároljon. a képek sok mindent elárulnak és sok sokszor sok hasznos dolog olvasható rajtuk.
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDOKOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A szállitási és garanciális feltételeket  kérem olvassa  el!
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE összegtől függően a licit lejárata után 7 napon belül részutalást kérek. HA EGY TERMÉKET VESZEL A FIZETÉSRE 1 HÉT ÁLL A RENDELKEZÉSEDRE , ELLENKEZŐ ESETBEN NEGATIV MINŐSITÉST ADOK!
KÉREM  HA MEGNYERT EGY TERMÉKET MINDENKÉPPEN A REGISZTRÁLT EMAIL CIMÉRŐL  IRJON NEKEM , mert sajnos ha más email cimről jön én már nem tudom követni, ha értékelést adok le én a vaterán megadott email cím alapján keresem ( hiszen másikat nem is tudhatok ! ) a megnyert áru tulajdonosát és emiatt adtam már le semleges értékelést , mert a par! tner nem a vaterán megadott emial címről írt számomra. Köszönöm !
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem szeretnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges.
PÉNZT  CSAK AKKOR  FIZETEK VISSZA  HA A KÁRTÉRITÉST -  HA ELTÜNT EGY KÜLDEMÉNYEM  A POSTÁTÓL MEGKAPTAM !  - ajánlott  szelvényt  3 hónapig örzök meg.  
POSTÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK a  szállitási  és  garanciális  fül alatt találhatók .  
Köszönettel: fendi 


Jelenlegi ára: 199 Ft
Az aukció vége: 2016-02-10 19:10 . THOMSON márkájú távirányító - már nem használom - Jelenlegi ára: 199 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése