2015. november 2., hétfő

Bakelit lemez - Jelenlegi ára: 500 Ft

Jaj, de mulatok én - Cigánydalok
Csűry Edit, Magyar Állami Népizenekar1
Beregszászi táncos lánynak
Halgass, hallgass haragos ég
Reggel elment az én uram
Szeretem a nyögvenyelőt
Egy szerelmes hajnalórán
Megérett a galagonya
Cukorborsó, jancsiszeg
Defektet kapott az autóm kereke
Snóbliznak a cigányok
Foglár uram, arra kérem
Beadtam az órámat a zálogba
Göndör hajú romacsávó
Kemencébe sül a lepény
Cigány vagyok, nem gádzsó
Csillagszemű, szép cigánylány
Vágtass, Ráró
Van egy uram, jaj de minek
Itt a piros, hol a piros
Rossz fát tettem én a tűzre
Elmegyek a faluvégi malomba
A gádzsónak elveszett a malackája
Kopog, kopog cipőmön a sarok
Csóró roma asszony vagyok
Lefogadom ötszázba
Amióta veled járok
Megy a vonat, de forog a kereke
Vad ismeretlen táj
Ha jön a szél
! Ezer éve vándorolnak a cigányok
Hej kendőm
Rózsát tűzök a hajamba
Jaj de jó a szőlő leve
Jaj de mulatok én máma
Esteledik, s az én szívem megdobban
Jaj, de fényes fenn az ég
Jó, ha szalad a szekér
    


Jelenlegi ára: 500 Ft
Az aukció vége: 2015-11-23 12:45 . Bakelit lemez - Jelenlegi ára: 500 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése